Χωρίς... καλάμι



    Δεν είμαι συγγραφέας,

                            [μήτε και ποιητής,
    είμαι ένας εκδρομέας

                              [ένας περιηγητής
    και για κάποια ανεξήγητη,

                       [ίσως γονιδιακή αιτία
    διαπίστωσα πως γράφω 

                          [με σχετική ευκολία
    διάφορες ιστορίες...

                          [σε ομοιοκαταληξία
    και ότι αυτό με διασκεδάζει.

    Καθόλου δεν με νοιάζει,
    με τα συνήθη ποιήματα

       [αν διόλου δεν σου μοιάζει
    κάθε ιστορία απ' τα γραπτά μου.


    Επίσης δηλώνω

               [πως "είμαι στα καλά μου"...
    με τίποτα δεν κάνω τον ιστορικό,
    και το καλάμι του ξερόλα

                                [εγώ δεν καβαλώ.

            Όμως αν πεις ότι οι γνώσεις
                        [οι δικές μου είναι φτωχές 
            και για τέτοια θέματα 
                [να καταπιάνομαι, όχι αρκετές,      
            κάλλιστα μπορείς, "αλήθειες" 
                                 [να πάρεις από πηγές,
            γραβατωμένων ιστορικών,    
                              [κι ''αλάθητων'' ακαδημαϊκών,
            στο πλείστο βολεμένων
                [ψιλο-χοντρο-λογοκριμένων "ειδικών"                                                                       
            με κείμενα ελλιπών αναφορών
                                     [και εμφανών περικοπών...
            που βγάζουν μάτι φίλε μου, 
                                [ενώ ο εκάστοτε λαοαπατεών,
            θρασύτατα εκπαραθύρωσε,
                [διαστρέβλωσε, της ιστορίας γεγονότα                                                   
            που τα αφαίρεσε... όπως στη πόκα
                      [που μισοζούλα τραβούν γκανιότα!*            *βιδάνιο, προμήθεια, (γαλλ. cagnotte)
           
    Ίσως με πεις ρομαντικό...
                  [παρ' όλα αυτά το προσπαθώ,        
    σ' αχαρτογράφητα νερά
                        [δίχως βυθόμετρο να μπω.
    __________________________

 
* Οι "Σκέψεις... λεύτερες πολιορκημένες" είναι το 2ο μέρος της τριλογίας  
''ιστορίες & υστερίες της Ιστορίας'', και αναφέρεται στα χρόνια 1821 - 1938. 
Συνεργάστηκαν οι Π. Β. Ματαράγκας και Κ. Γ. Ραπακούλια 

Οι αναρτήσεις δημοσιεύονται και στην αντίστοιχη σελίδα του blog στο facebook εδώ


 σκέψεις..λεύτερες 
   πολιορκημένες  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.